Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатор или динамо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с акумулатор или динамо

    Здравейте колеги. Преди около 2 седмици ми се наложи да паля другата ми кола с кабели. От тогава имам следния проблем: колата пали, и изминавам няколко километра и гасне в движение. Колата престоява 30 минути или 1 час и пали без проблем. Преди 10 дни долях вода на акумулатора, защото беше изсъхнал и го зареждах 12 часа. От там до сега ми е гаснала няколко пъти по горе описания начин. Акумулатора при изгасена кола показва 12.23 волта. При запалена около 14.60 волта. това беше вчера. Днес запали изминах 10 километра, угасна, престоя един час и запали. После покарах, пак угасна в движение постоя малко и пак запали. Акумулатор, динамо или бензинова помпа? Или да ч карам на диагностика? Благодаря предварително.

    Алфа Ромео 156 2.0ТС 99година

  • #2
    Датчик колянов вал. Преди да купуваш нов огледай кабела и буксата. Рядко може проблема да е в тях. Но диагностика ще потвърди със сигурност какво има.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:02.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Какво става, когато покараш, изгасне в движение и след един час отново запалва? Колата загрява до някаква температура, изгасва, а след един час е поизстинала и отново пали. Това ми прилича на датчик на колянов вал, поне симптоматиката е отчасти такава. Отиди на диагностика и проверете за записани грешки в паметта на ECU-то.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        100% Датчик колянов вал! Симптомите са ти точни - много рядко е от лоши връзки!
        Един съвет, когато извадиш стария, бръкни и забърши хубаво там където ляга и МНОГО внимавай с О-пръстена че после има да се чудиш от къде ти е прокапало масълце!
        Чувал съм даже че някои нови датчици се продават без О-пръстен и има опасност ако ти го сменя някой майстор изобщо да не обърне внимание че липсва!!! И ако ме питаш мен ако от стария не е текло по-добре го сложи него, защото аз патих от О-пръстена на чисто новия датчик който сложих!
        Беше ми нужна почти 1 година, 2 пъти картера долу и около 5-6 литра долято масло докато го хвана че е от О-пръстена на датчика - сложих стария О-пръстен и кръвта ми спря да изтича
        Датчика струва около 60-70лв. и на канал или подемник се сменя за 10 минути, нужна ти е малка тресчотка за удобство и камъче шестограм 5мм (ако не се лъжа) При JTD-то се намира отзад на двигателя горе-долу на нивото на казанчето за хидравлична течност - малко под стартера - при бензиновите не знам, но би трябвало да е на същото място! При монтажа прокарай кабела така както е бил, или ако някой го е сменял преди това и не го е поставил правилно, прокарай го така че да е на разтояние от двигателя и от полуоската - по принцип си има скоби
        Успех
        Last edited by ivomanev; d.m.y г., 19:41.
        Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

        Comment


        • #5
          По темата не знам, ама днес открих отде ми е изтичало маслото - от шибания о-пръстен дето някой не го е сложил.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            По темата не знам, ама днес открих отде ми е изтичало маслото - от шибания о-пръстен дето някой не го е сложил.
            Хахаха Много е болезнено и те кара да се чувстваш мноооого тъпичко Един шибан О-пръстен - една гумичка за 20 стинки, а колко масло се е изляло по улиците....
            Надявам се че съм бил полезен, нали затова се ръчкаме тук и от време на време обсъждаме важни теми
            Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

            Comment


            • #7
              Заради туй сменях семеринга на коляновия вал, поне феродовия диск се оказа с две счупени пружини та се утешавам.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #8
                На диагностиката излезе точно това. Смениха ми го за 10-20 минути. На новия датчик имаше гумичка. Взех на Делфи, дано да съм оцелил с избора. На Бош беше по скъп. Благодаря за насоките.

                Алфа Ромео 156 2.0ТС 99г.

                Comment


                • #9
                  Кое ти излезе на диагностика, че нямаш гумичка ли.Дай го тоя факир.Майтапя се бе.
                  Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 00:45.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment

                  Working...
                  X